Birthday time🎈🎉🎁

Denna dag fyllde min fina vÀn Amanda Är och det skulle firas!
Det började med brunch pÄ Abbot Kinney i Venice. Planen var sen att hÀnga pÄ stranden men för första gÄngen sen jag kom hit var det molnigt, sÄklart. SÄ vi tog en runda pÄ 3rd street, en shopping gata i Santa Monica, men jag lyckades faktiskt hÄlla mig ifrÄn att köpa nÄgot! Det hÀrliga med 3rd street Àr att det Àr sÄ mycket olika saker som hÀnder hela tiden, det Àr alltid sÄ mycket liv, rörelse och musik. Vilken dag du Àn gÄr!

Efter vÄran lilla runda dÀr drog jag hemÄt och tog min dagliga "nap". En dÄlig vana som jag hoppas fÄ slut pÄ nÀr skolan börjar och man fÄr in en rutin pÄ livet!

PĂ„ kvĂ€llen blev det ytterligare firande av Amanda. Middag pĂ„ Aventine och utgĂ„ng pĂ„ argyle. Ännu en minnesvĂ€rd kvĂ€ll med dessa knasbollar/bĂ€sta tjejer❀

FödelsedagsbarnetđŸ‘†đŸŒ Grattis pluttan!❀

Kommentera inlÀgget hÀr :