đŸ‘đŸŒ

Okej, nu har jag varit borta ett tag. Skyller pÄ att skolan drog igÄng och jag har verkligen FULLT upp med alla lÀxor.. Tar en engelska intensiv kurs som för tillfÀllet tar upp hela mitt liv.. Men den Àr klar om 5 veckor sÄ ser fram emot det!
Har dock hunnit med lite skoj pÄ sistone ocksÄ, trÀffat sÄ himla mÄnga nya och trevliga mÀnniskor!

I helgen fyllde Elin S Är sÄ vi bestÀmde oss för att gÄ pÄ Hollywood men. SÄ kul! För er som inte vet sÄ Àr det en kul grej som folk drar pÄ nÀr de t.ex har möhippor osv, lÀttklÀdda mÀn som stÄr och spÀnner sig och dansar typ. Efter detta drog vi ut pÄ den vanliga --> 1oak dÀr "future" upptrÀdde. Helt Ok!

I tisdags fyllde Niall Ă„r sĂ„ pĂ„ kvĂ€llen drog jag med mig Andrea och LinnĂ©a till hans födelsedagsfest. Detta blev vĂ€ldigt spontant och eftersom vi inte hade tĂ€nkt pĂ„ att köpa present gick vi in pĂ„ en "liquor store" som lĂ„g precis brevid lĂ€genheten och köpte en "Svedka" (det var det bĂ€sta vi kunde hitta, och lite fyndigt🙊). Jaja, han blev iallafall glad över presenten!

Efter förfest blev det utgÄng pÄ Bootsy en svÀng och sedan tillbaka till lÀgenheten för efterfest! VÀrldens lÀngsta kvÀll men sÄ rolig! IrlÀndare Àr galna.

Nu mÄste jag fortsÀtta plugga. Puss

Kommentera inlÀgget hÀr :